Nabízíme vám kreativní workshop Tvoření podle ročního období, na kterém si pod vedením lektora zhotovíte vlastní výrobek. Po zhodnocení této vzdělávací akce bude prostor pro vaše připomínky, nápady a vlastní podněty. Každý dětský účastník obdrží „Certifikát za tvořivé dovednosti“ spolu s malým dárkem.
Název: |
Tvoření podle ročního období |
Místo konání: |
AUREDNIK CS, spol. sr. o. Hlavní 84, 267 01 Trubín |
Čas: |
dle domluvy |
Datum: |
dle domluvy |
Počet účastníků (dětí): |
10 - 20 |
Cena za účastníka (dítě): |
238,- Kč za účastníka (dítě) * |
Po dobu workshopu je zajištěno malé občerstvení.
*V případě pořádání workshopu u zákazníka si účtujeme:
287,- Kč za účastníka (dítě), 2100,- Kč náklad na lektora, 14,- Kč / km dopravné.
Obsah workshopu:
- malá upoutávka lektora na dané téma
- samostatná tvořivá činnost – zhotovení výrobku
- zhodnocení vzdělávací akce, připomínky, nápady, podněty
- soutěž o ceny
Každý dětský účastník obdrží „Certifikát za tvořivé dovednosti“ + malý dárek.
Rezervace a platba:
- Na kreativní workshop se můžete přihlásit zasláním závazné přihlášky nebo ve výjimečných případech písemně na e-mail: marketing@aurednik.cz. Při písemné komunikaci je nutno uvést jméno, příjmení a přesnou fakturační adresu. V případě dotazů kontaktujte lektorku paní Zachovou na +420 311 706 365 nebo +420 602 121 555. Účast vám bude následně potvrzena e-mailem případně telefonicky.
- Potvrzením přihlášky vzniká mezi objednatelem a vzdělávací institucí Aurednik CS, spol. s r.o. (poskytovatelem) platně uzavřená smlouva. Objednatel zároveň souhlasí s těmito podmínkami a storno podmínkami.
- Na základě potvrzení rezervace vzniká objednateli povinnost zaplatit ve stanoveném termínu účastnický poplatek vzdělávací instituci Aurednik CS,spol. s r.o.
- Úhradu účastnického poplatku objednavatel provede nejpozději do doby splatnosti zálohové faktury s uvedeným variabilním symbolem, která mu bude zaslána e-mailem. Okamžikem připsání úhrady na příslušný účet bude místo na jméno objednatele pevně rezervováno. Ve specifických, předem nahlášených případech, je možná platba v hotovosti v den konání semináře.
- Nejpozději do 7 pracovních dní po ukončení workshopu bude vystaven daňový doklad (faktura), který bude následně objednateli odeslán poštou. V případě hotovostní platby obdrží účastník doklad bezprostředně po zaplacení. Při technickém výpadku nejpozději do 48 hodin.
- Zrušení a změny rezervace se řídí storno podmínkami, uvedenými níže.
Storno podmínky:
Účastnický poplatek za workshop je nevratný, proto zvažte řádně a včas účast. V opačném případě si zajistěte náhradu.
Ochrana osobních údajů:
Jsme si vědomi významu ochrany osobních údajů a soukromí našich zákazníků, a proto při uchovávání a zpracování vašich osobních údajů postupujeme v souladu s platnými právními předpisy, zejména se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a se zákonem č.127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, a dále dle příslušných ustanovení Občanského zákoníku, jakož i příslušných norem Evropské unie. Veškeré údaje, které o sobě vyplníte vzávazné přihlášce jsou považovány za důvěrné. Odesláním závazné přihlášky souhlasíte se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, adresa telefonické pošty, telefonní číslo.